Apple iPhone 7 : Full Cover glazen screenprotector + vetafstotende coating (zwart)

200118

Nieuw

Beschermd het beeldscherm van jouw iPhone 7 optimaal tegen kras-, val en stootschade.
De beste kwaliteit glazen screenprotector op de markt! (0,3mm 9H). Werkt met het nieuwe 3D Touch.
Eenvoudig aan te brengen en vermindert vingerafdrukken.

Meer details

Op voorraad

Bij aanschaf van dit product krijgt u in totaal 1 Loyaliteit punt. Uw winkelwagen bevat een totaal aan 1 point die omgezet kunnen worden in een waardebon van 0,10 €.

19,89 €

Toevoegen aan Verlanglijst

Customer ratings and reviews

Meer informatie

Om het scherm van de nieuwe iPhone 7 optimaal te beschermen is een iPhone 7 full cover glazen screenprotector aan te raden. Een iPhone 7 full cover glazen screenprotector beschermt het volledige scherm optimaal tegen kras-, val- en stootschade. Doordat de iPhone 7 full cover glazen screenprotector een kopie van het scherm van de iPhone 7 is, valt het eigenlijk niet eens op dat er een glazen screenprotector op de iPhone 7 zit. Hierdoor gaat er ook niks verloren van het prachtige design waarom de iPhone 7 bekend staat.

Een glazen screenprotector is niet te vergelijken met een normale screen protector. Waar een normale screen protector bestaat uit een plastic plak plaatje, is een glazen screenprotector een verhard stuk glas. Hierdoor worden de krachten die op je mobiel uitgeoefend worden, door bijvoorbeeld een val, opgevangen door de screen protector. Hierdoor zal niet het scherm van je mobiel barsten, maar de glazen screenprotector. Vervolgens kun je de glazen screenprotector gewoon weer van je scherm aftrekken om er vervolgens een nieuwe op te zetten. Het voordeel hiervan is dat je niet een nieuw scherm op je telefoon hoeft laten zetten als je hem laat vallen, gewoon een nieuwe glazen screenprotector protector is voldoende! Simpel, snel en goedkoop!

Wij bij MANGOO garanderen kwaliteit, snelle levering en een goede service. Elke glazen screenprotector wordt geleverd met verschillende schoonmaakdoekjes en een installatie stappenplan.

Inhoud:

• Full cover glazen screenprotector geschikt voor de Apple iPhone 7.
  • 2 doekjes om het scherm op de juiste manier gereed te maken voor het aanbrengen van de glazen screenprotector.
  • Gebruiksaanwijzing met daarin een installatie stappenplan.
Anti-kras en anti-shock

Zodra de film is geïnstalleerd, wordt het mobiele scherm beschermd tegen krassen, schokken en scherpe voorwerpen. Slepen en draag je telefoon in je tas / zak, gemoedsrust.
Vetafstotende coating

Deze ultra-resistente film heeft de olieafstotende behandeling beschermt het scherm van uw Apple iPhone 7 vingerafdrukken en andere vlekken. Het vergemakkelijkt ook de reiniging van de film.
Gebogen randen

Met 3D-technologie, werd de film randen gebogen voor eenvoudige installatie op de gebogen randen van uw mobiele telefoon. Maximale bescherming die uw mobiele scherm volledig bedekt.

Beoordelingen

By on02 Dec 2016 (Apple iPhone 7 : Full Cover glazen screenprotector + vetafstotende coating (zwart)) :
(5/5

Top product!

Top product! Is een exacte kopie van het scherm en bedekt dus het volledige scherm, ik heb niet eens door dat er een glazen screenprotector op mijn telefoon zit

Report abuse
By on30 Nov 2016 (Apple iPhone 7 : Full Cover glazen screenprotector + vetafstotende coating (zwart)) :
(5/5

PERFECT product, super tevreden!

Ik had vorige week mijn gloednieuwe iphone zonder hoesje laten vallen terwijl ik op de fiets zat…. Toen ik mijn telefoon omdraaide schrok ik me dood, maar toen ik beter keek bleek alleen mn screenprotector gebroken te zijn!!:) Bedankt MANGOO!

Report abuse

4 other products in the same category: